אילו טרנדים אופנתיים צפויים לכבוש אותנו בחורף 2016?



אם בעבר טרנדי האופנה היו מוחלטים וברורים, לאחרונה נדמה שכמעט כל דבר נחשב לאופנתי, בעיקר אם יש אמירה של ממש. אלא שלא משנה כמה יצירתיים אתם חושבים שאתם, יש מי שבאמת מכתיב את האופנה מידי שנה ועונה. אז מה עומד לכבוש אותנו בסתיו- חורף 2015/16?

היפי שיק
תרשמו לעצמכם את הלהיט המוחלט, כולנו נהפוך בקרוב לילדי פרחים ונתלבש בסגנון היפי, כאילו אנחנו בדרך לפסטיבל "וודסטוק" אבל הפריטים הייחודים שיכבשו אותנו יופיעו דווקא כאלמנטים של אקססוריז על הראש (דווקא לא כובעים) וגם השכמייה חוזרת ובגדול.

 

גולשים בזמן אל שנות ה- 70' וה- 80'
 

בטח שמתם לב שבקיץ האחרון לבשתם פחות "צמוד" ויותר אוורירי. ובכן, הטרנד החם של החורף הקרוב ישים דגש דווקא על חולצות עם שרוולים רחבים או נפוחים בעיקר באזור הכתפיים, כפי שהיה נהוג בשנות ה-70' וה- 80'. זוכרים את הקליפ של השיר  “Girls Wanna Have Fun”? תוכלו לקבל משם המון השראה.

עור
 

אי אפשר להתעלם ממגמת העור. זה ממש בכל מקום, כמעט בכל אוסף, כמעט בכל דגם לפעמים. נראה מכף רגל עד הראש, בצורה של ארנקים ונעליים, אבל בעיקר על חצאיות וז'קטים. חותלות עור ומכנסיים, חצאיות מיני בצבעים יפים כמו חום ובז' וכמובן שחור קלאסי. כמובן שאנחנו לא ממליצים ללבוש עור אמיתי, אלא חיקויים. נכון, אנחנו אוהבים חיות.

האופנה הויקטוריאנית


אם כבר ללכת על מראה אלגנטי, אנחנו ממליצים לאמץ את האופנה הויקטוריאנית" הדוק במותניים וצווארונים גבוהים יתנו לכם הרגשה של 'מלכת אנגליה'. החל מתחרה ובדי שיפון אל עיצובים פרחוניים אל צווארון לבן ומעליו ג'קט מבד קטיפה שישלים את המראה שלכם ויהפוך אותו למנצח (כן, גם אצל גברים!)
 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה