איך תשפרי את מראה השיער שלך?



השיער שלך יבש, מדולל, חסר ברק ובגדול איזה מזל שחורף ואת יכולה להסתיר אותו עם כובע שיקי? חמישה טיפים לאיך תרגמי לו לחיות מחדש.

 

תזונה לא נכונה

הכל טוב עם זה שאת לא מרשה לעצמך לעלות במשקל ומתכוננת כבר עכשיו לקראת הקיץ והביקיני הנועז שיכבוש את חוף הים אבל קחי בחשבון שתזונה לא נכונה היא הגורם מספר 1 לכך שהשיער שלך נשבר ונושר. שימי דגש על שילוב של: דגים, בשר עוף רזה, יוגורט, תרד, פירות, מזונות המועשרים בברזל, בטטות, ביצים מבושלות. צמיחה של השיער מתקיימת רק כשיש רמה מכובדת של ויטמינים ומינרלים בדם.

לא לצאת עם שיער רטוב אבל

פן, מייבשי שיער ומחליקים מייבשים את השיער. נכון, לא תצטנני כי יצא עם שיער רטוב מהבית אבל בכל פעם שאת מייבשת את השיער שלא כמו שצריך את הורסת אותו. מומלץ לעשות טיפול קרטין לחיזוק השערה, לייבש באיטיות על חום נמוך ולפעמים ללכת על מראה טבעי.

בלונדינית לנצח
חמצן שורף את השיער והקרקפת. אם לא נולדת בלונדינית ואת מחמצנת מידי חודש (לפחות) קחי בחשבון שתצטרכי לתחזק ולחזק את השיער בהקפדה יתרה. בלונדיניות אומנם נהנות יותר אבל לא כשמדובר בטיפוח השיער- שם הן עובדות קשה יותר.

מי ים ומי כלור
אולי זה פחות רלוונטי לימי החורף- אלא אם את גולשת גלים או שחיינית אבל שימי לב שאת שוטפת את הראש במים 'מתוקים' ולא נשארת עם המלח/ הכלור על הראש, לפחות עד המקלחת של אחרי.
 

עם הקוקו והצמות
איסוף מוקפד ותמידי של השיער ומתיחה שלו גורמים לתלישת השיערות. נכון, המראה ביומיום יותר אסתטי אבל לא תמיד צריך למתוח. (אף אחת לא מורחת יותר ג'ל וכאלה, נכון?) בכל מקרה, לפחות כשאת הולכת לישון תני לשיער זמן חופשי.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה