חמישה דברים שלא נרצה לעולם לשמוע בדייט הראשון



הקיץ כאן וחם. מאוד חם ויחד עם החום גם ההורמונים עולים ועפים. אז לקראת עונת ה"צייד"- הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בכל הנוגע ל- על מה לא לדבר בדייט הראשון.

ביקורת- אם כבר הזמנת אותה לדייט, הבעת בה התעניינות והיא הסכימה להיפגש איתך- הטעות הראשונה שתוכל לעשות היא לשבת ולמרות עליה ביקורת מכף רגל ועד ראש. בטח לא לגלגל עיניים כשהיא מדברת על החלומות הכי גדולים שלה בתחום הקריירה.

"הילד בן 30"- גר עם ההורים? לא נהיה קשים איתך, אבל לא מומלץ לשאול אותה אם היא עולה אליך בסוף הדייט הראשון (מוקדם מידי להכיר את ההורים שלך, לא?) ובאותה נשימה- אל תזמין אותה בסופ"ש כי ההורים נוסעים לאילת ויש לך בית ריק. 

אקסיות או לא להיות- עם כל האמפתיה והחיבה אליך, הדבר האחרון שמעניין בחורה בדייט ראשון זה כמה אהבת ולא התגברת על האקסית שלך. פשוט אל תדבר עליה, בטח אל תיזכר בכמה אהבת לחבק אותה אחרי הסקס (עם ה"חדשה" שזרמה איתך בסוף הדייט).

תוכניות לעתיד הקרוב- אין כמו לעשות תיאום ציפיות תוך כדי שיחה פתוחה וזורמת אבל להכריז בפניה שאתה ממש רוצה להתחתן בקרוב ומצפה לארבע ילדים יכול להלחיץ גם את הרווקה הכי "נואשת".

סודות- לא שאנחנו בעד סודות בין בני זוג אבל לא צריך לחשוף הכל בדייט הראשון+ מומלץ תמיד להשאיר טעם של עוד. אגב, סוד כמו "אני מכור לסקס קינקי"- לא בטוח יעבוד לטובתך אלא אם מצאת את הנפש הסוררת והתאומה שלך.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה