"יש בי דחף וצורך לראות אנשים שמחים"- תמיר גלבוע



הכניסה לעולם העסקים, השירה במרכז החיים, הדאגה למשפחה, המודל לחיקוי, הפרגון לאח וכמובן השילוב בין שני העולמות. ראיון היכרות עם תמיר גלבוע, זמר וגם השותף החדש באולמי "דרימס"

את השם תמיר גלבוע כולם מכירים ברחובות. מדובר באחד הזמרים הכי מוכשרים שיש לעיר להציע. כעת, אחרי שני סינגלים והמשך עשיה, כתיבה והלחנה, החליט גלבוע לקפוץ למים העמוקים של עולם העסקים ונכנס כשותף באולם האירועים היבנאי "דרימס". כשהוא אוטוטו בן 33, נשוי לענבל ואב לאושר בן ה- 8 ושיר בת ה- 6, גלבוע הבין כי הוא מעוניין לעשות עוד משהו בחיים והחליט להצטרף לדרימס, אחרי שהתרשם לטובה מהמקום. כעת משלב גלבוע בין שני הדברים ומדבר בגאווה על הכניסה לתחום, על הלמידה, על השילוב של המוזיקה וכמובן על שאיפות, בשני התחומים.

- תמיר, קודם כל מברוק, הצטרפת לדרימס, איך הגעת לזה?

"הגעתי לדרימס אירועים אחרי 10 שנים שבהן לצד הקריירה המוסיקלית עסקתי בעסק משפחתי בענף הבנייה וקצת התעייפתי מהתחום. אני ואבא שלי קיבלנו הצעה מחבר שהוא שותף בדרימס אירועים. הגענו לאולם להתרשם וראינו מקום שעובד מאוד חזק ונמצא ברמה גבוהה מאוד מכל הבחינות .זה היה נראה שווה ומעניין ומשם הכל התגלגל..."

- האם אתה מבין בתחום?

"אם 7 שנים בהן הייתי מלצר ומנהל אירועים באולמות וגנים זה נחשב אז כן..."

- מה הניע אותך לפנות דווקא לאולם אירועים?

"מה שלמעשה הניע אותי לכיוון של אולם אירועים זה האהבה והרצון שלי לראות אנשים שמחים ומחייכים במהלך היום שלי וכזמר שרגיל לשמח אנשים יש בי פשוט דחף וצורך לראות אנשים שמחים .אין דבר שממלא אותי יותר מזה".

-אתה בחור מאוד צעיר. זה משהו שמעניין אותך?

"אני אוטוטו בן 32 זה נחשב צעיר?... מעניין אותי מאוד עולם העסקים ואני מאמין שיהיו עוד דברים מעניינים בדרך. סה"כ אני שואף מאוד גבוה הן בתחום העסקים וכמובן שבמוסיקה".

אבל עם כל הכבוד לעסקים, גלבוע הוא קודם כל זמר. זמר מצוין אפילו שהוציא מספר סינגלים ומספר סרטונים שלו מראים עד כמה לעדה התימנית אין סוף בווקליות שלה. גלבוע אמנם לא הצליח לפרוץ ברמה הארצית אבל הוא מאמין שגם זה יקרה ולא ממהר לשום מקום אלא להיפך, מאמין בדרך הארוכה ולא בתוכניות הריאליטי שלטעמו פוגעות בזמרים.

- כולם מכירים אותך כזמר. איך השינוי?

"זה נכון , מכירים אותי כזמר והרבה הרימו גבה שנכנסתי שותף בדרימס. קיבלתי המון הודעות וטלפונים של חברים ואנשים בתעשייה ששאלו אם פרשתי מהמוסיקה. ברור שלא פרשתי מהמוסיקה זה חלק בלתי נפרד ממני וזה בוער בי גם היצירה הכתיבה ההלחנה ובטח שההצלחה כזמר , אבל במציאות של היום קשה מאוד להתפרנס במוסיקה , יש לי אישה ו-2 ילדים בבית , השלישית בדרך ומישהו צריך לפרנס אותם".

- האם יצא לך כבר להופיע באולם?

"לא יצא לי להופיע באולם ואני משתדל להפריד בין הדברים ולא לערבב . יש לי אחריות כבדה לדאוג שהכל באולם מתקתק כמו שצריך".

- הוצאת מספר סינגלים, אתה מרגיש שהפריצה שלך תגיע בקרוב?

"אני מקווה שכן אין לדעת ... הכל בידי הבורא".

- מי מודל לחיקוי עבורך?

"אייל גולן הוא מודל לחיקוי בשבילי. הוא מסמל בשבילי אחד שהגיע מלמטה ועבד נורא קשה עד שהגיע לאן שהגיע ובשבילי זו גדולה".

- גם אחיך זמר. נראה שכל תימני שני ברחובות הוא פוטנציאל לשירה...

"אחי לדעתי זמר ענק! כידוע ברחובות יש המון תימנים ואיפה שיש תימנים יש גם זמרים. היום ברחובות יש יותר זמרים ממיקרופונים...."

- מה דעתך על תכניות ריאליטי של המוזיקה?

"אני נגד תכניות הריאליטי ואני מאמין שמי שלא בנה יסודות לא יכול לקפוץ ישר ולבנות את הגג, יש שלבים שחייבים לעבור בדרך להצלחה כדי שזה יוכל להחזיק ולשרוד".

- איפה נראה אותך עוד 5 שנים?

" עוד 5 שנים אני ה' גדול... אני רק יכול לאחל לעצמי להיות בריא ומאושר  כל השאר שטויות".

- לסיום, מה המנה האהובה עליך?

"אני מאוד ממליץ על הדגים המרוקאים שלנו ועל המאפה בשר שהוא אחד הדברים הכי טעימים שאכלתי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה