הוא דווקא גבר רומנטי? מדריך ה- אל תקנה לנו לחג האהבה



חמש מתנות שאין לנו מה לעשות איתן וגברים עדיין מתעקשים לתת לנו בכל "חג אהבה". מוגש כעזרה לגברים כשבועיים לפני ציון הוולנטיינ'ס דיי שיתקיים ב- 14 בפברואר.

דובים ובובות- חוץ מלתפוס מקום בחדר השינה ולצבור אבק אין לנו באמת מה לעשות עם הדבר ה-אובר חמדמד הזה. חוץ מזה, מה אני נראית לך בת 6?
שוקולדים ובכמויות- גם זה בדיוק הזמן להקפיד על תזונה נכונה ואימונים לקראת הקיץ וגם- כמה שוקולד נראה לך שבחורה אחת יכולה להכיל? אתה יודע שזה לא בריא נכון? וחצ'קונים- מה איתם? ואולי אני בכלל אלרגית ללקטוז או לאגוזים?

פרחים ובלונים- כן, בשנות ה- 90' למלא לנו את חדר השינה בבלונים מלאים בהליום ובערימות של זרי ורדים היה נחשב לממש רומנטי אבל בוא נדבר דוגרי- האוויר יורד מהבלונים והפרחים נובלים. לא חבל על כל הכסף, הדקורציה וההשקעה בשביל משהו שנזרוק לפח עוד שלושה ימים?
מארז קרמים- ניחוחות מתוקים שסביר להניח שהמוכרת דחפה לך במחיר מופרז+ מגבת רקומה+ שמנים לאמבט שאין לי (מתקלחת ב'דוש')+ סלסלה שאין לי מקום בשבילה בשום מגירה או מדף. אגב, לכל אחת מאיתנו יש מארזים כאלה שאנחנו מתות להיפטר מהם. אמא שלך בטח תאהב אותם.


ספל/ כרית/ מצעים עם תמונה או גרוע מזה- קולאז' תמונות- באמת צריך להרחיב פה? צריך להכחיד את מי שעוד מספק את השירותים הללו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה