הדבר הגדול הבא



זכה במדליית זהב בטאקוונדו, מככב במגרש הכדורסל, מדגמן ומופיע בקמפיינים וגם שייך לתכנית המצטיינים בבית הספר. לוטם אבירם כובש כל מטרה. והוא בסך הכל בן 9.

אם תצטרכו לחפש במילון את המונח הישראלי למילה אנרג'ייזר אז כנראה שיהיה כתוב שם לוטם אבירם. הוא עדיין לא בן 9, לומד בבית הספר רמות ויצמן וכבר עוסק בשלל פעילויות, ענפי ספורט, דוגמנות כשאת כל זה הוא משלב עם הצטיינות בלימודים. ההיכרות עם אבירם הצעיר נעשית כשבימים האחרונים הוא זכה במדליית הזהב בתחרות הארצית בטאקוונדו. אבירם גבר על שלל מתחרים כשהוא עולה על הפודיום מהמקום הראשון. מעבר לכך, הוא גם משחק כדורסל בקט סל של אליצור יבנה אצל המאמן ליאב שדה ובין לבין הוא מדגמן בסוכנות של שירלי פוטרמן, הספיק להיות הפרזנטור של פוקס, להופיע בטלוויזיה, להיות שייך למועדון האומנויות לחימה של יוגב שרעבי וכמובן הוא חלק מתכנית המצטיינים בבית הספר. הזכייה בזהב בטאקוונדו, המחישה את הפוטנציאל שגלום בלוחם הצעיר והמקום הראשון בתחרות שנערכה בשוהם, הופך אותו לאחד כזה ששווה מעקב. בישראל בכלל ואצל שרעבי בפרט, מדובר במסורת של לוחמים מצטיינים ובענף שבארץ נחשב למצליח מאוד בעל נציגות קבועה באולימפיאדה. לוטם, אמנם צעיר בגילו אך מאוד בוגר, עונה על כל השאלות ולא מבין מדוע צריך לעשות בחירות כאלה ואחרות, אם אפשר לשלב. הכל כמובן, בהצטיינות

- לוטם, מה משך אותך לטאקוונדו?

"זה התחיל כחוג בגיל צעיר. אין הרבה חוגים לילדים לגיל 3-4 התאהבתי בספורט הזה וככה המשכתי "

- מה הוריך אומרים על הענף הזה?

"ההורים שלי מאוד מפרגנים ותומכים בי יש לנו קשר מצוין עם המאמן שלי יוגב שרעבי שהוא המאמן הכי מקצועי שיש בענף והתמיכה מכל הכיוונים גורמת לי למוטיבציה"

- האם אתה לא חושב שמדובר בספורט אלים יחסית?

"זה ענף ספורט ששייך לאומנויות הלחימה. זו אומנות קוריאנית ויש המון מגנים. ניתן להיפצע. זה ברור כמו כל מי שעוסק בספורט. אבל מי שעובד נכון ומתאמן היטב יכול להימנע מכך. זו לא אלימות בכלל זה ספורט  וההפך, עם המצב שקיים בחוץ אני מרגיש בטוח ומוגן שאני יודע להגן על עצמי".

- האם יצא לך להיפגע ולהיפצע עד היום?

"יצא לי להיפגע פגיעות יבשות. לא משהו רציני בכלל. אבל גם כשאתה נפגע אתה ממשיך בקרב ולא עוצר ההמשכיות מעלימה את הכאב".

- מדובר בענף מאוד מצליח יחסית בארץ. האם זה משהו שגורם לך לחלום רחוק?

"הענף מאוד מצליח בארץ וגם בעולם. אני שמח לקחת חלק במועדון שהוא מהמובילים בארץ בענף ופורץ דרך. הייתי שמח מאוד וגאה לייצג את ישראל בחו״ל. זה בהחלט חלום שיכול להתגשם. כרגע אני כאן עוד צעיר יש לאן לשאוף"

-  ניצחת בתחרות וזכית במדליית זהב. זה משהו שנותן תקווה להמשך?

"ברור. זה מחזק אותי על כל המאמץ והאימונים במהלך השבוע נותן לי כוח להמשיך הלאה".

- אתה גם משחק כדורסל. איך השילוב בין שני הענפים?

"השילוב מצוין ושני המאמנים שלי יודעים שאני גם וגם. אני מודע לנתונים הפיזיים שלי  ויודע שאוכל להצליח רחוק גם בכדורסל ( לא סתם בחרתי מהמאמן שלי ליאב את הסיפרה 9 על החולצה שלי...). השילוב מנצח, כי אלו שני ענפי ספורט שמבחינה גופנית משלימים אחד את השני".

-  האם יש משהו שמחבר ביניהם?

"בשניהם אני מפעיל המון אנרגיה ומאמץ. בשניהם אני חלק ממועדון, מצוות. בכדורסל זה יותר משחק קבוצתי ובטאקוונדו יותר אחד על אחד מול היריב. אבל בשניהם התמיכה מהחברים למועדון מעודדת".

- אתה מבין שמתי שהוא תצטרך לעשות בחירה והתמדה בענף אחד

"הלוואי ולא אצטרך להחליט... אולי עוד אפשר לשלב בניהם. מי יודע? אולי אהיה הראשון להצליח בכך... ".

מעבר להצלחותיו הספורטיביות, לוטם נחשב לדוגמן באופן מקצועי. תחת הסוכנות של שירלי פוטרמן, הוא עשה מספר קולקציות, השתייך לפוקס וגם למספר פרויקטים ואף רואיין לתוכנית של "אורלי וגיא". מעבר לענייני הספורט, הוא מאוד היה רוצה להיכנס לעולם המשחק

- בנוסף אתה גם מדגמן. איך הגעת לעולם הדוגמנות?

"שאלתי את אמא שלי לפני כמה שנים איך ילדים מופיעים בטלוויזיה ורציתי גם. היום אני מיוצג בסוכנות שירלי פוטרמן ובינתיים זה הולך מצוין עם הספורט. מאז הייתי פרזנטור של פוקס והופעתי בתוכנית הבוקר של אורלי וגיא ובכתבות אופנה של ישראל היום וגם של xnet"

-  זה משהו שמקבל תמיכה מהבית?

"הכל מקבל תמיכה. כל רצון שלי להגיע למשהו, לחלום, מקבל תמיכה. ההורים שלי מגיעים איתי לכל מקום בגלל הגיל שלי. אני שמח שיש להם את היכולת לתמוך בי ככה כי אחרת בגיל הזה לא הייתי עוסק בכל כך הרבה תחומים במקביל. ואני רוצה להודות להם על כך. אני יודע שההצלחה שלי מביאה להם גאווה אז זה שווה את זה".

- לאן היית רוצה להגיע בתחום האופנה? אולי משחק?

"משחק בוודאי. הייתי רוצה לשחק בסדרות ילדים ובסרטים"

- איך זה משתלב עם הלימודים?

"יש לי זמן להכל. לפעמים מורגש עומס לפני תחרות או יום צילומים. מעולם העיסוקים שלי לא פגעו לי בלימודים. ההפך יש משהו ברצון להצליח שמחלחל לכל דבר גם ללימודים. אני מאוד תחרותי. אני דואג לסיים את כל המשימות בבית הספר כדי שלא יהיו לי שיעורי בית. הציונים שלי גבוהים, אל תשכח שאני גם לומד תכנות בתוכנית המצטיינים ... לפעמים זה דורש ויתורים, בעיקר אחה"צ עם חברים, אבל לצד זה ישנה ההצלחה וחברים שלי מפרגנים לי".

- מבין כל מה שאתה עושה, מה החלום הכי גדול שלך?

"יש לי הרבה חלומות. לא יכול לבחור כרגע אחד. מקווה שאגשים את כולם"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה