דעה אישית/ ארז זנו- מה עובר על מירו



מלך השערים היבנאי לא מצא את הרשת מאז המחזור ה 22. בלעדיו יהיה קשה להישאר בליגה

הגיע הזמן שמירו ישאיר את מלאכת העבודה במרכז השדה לקישור ויתעסק בלכבוש. בלעדי השערים שלו, יהיה קשה למכבי יבנה לשרוד במשחקי הפלייאוף.

מבלי להיכנס לנבכי הקריירה שלו, זאת ללא ספק אחת העונות הכי מוזרות שעברו על מירוסלב אנטונוב. החלוץ הבולגרי, הידוע בכינויו "מירו"  כבש העונה 12 שערי ליגה ועוד שני שערים בגביע המדינה (צמד מול הפועל ר"ג) אבל דווקא במאני טיים של העונה, במחזורי הסיום של הליגה הסדירה, מירו מתקשה לכבוש. במשך 8 מחזורים שבת החלוץ הבולגרי מכיבושים ויתרה מכך, בקושי הגיע להזדמנויות ראויות. חשוב להדגיש כי מירו הוא החלוץ הבכיר של הקבוצה.

אין עוד שחקן שמתקרב אליו בכיבושים כשאחריו ברשימה ניתן למצוא את דיאן באביץ עם 4 כאלה. העונה ההפכפכה החלה עם 5 מחזורים רצופים בהם לא מצא את הרשת (ועוד שניים בגביע הטוטו) אבל לאחר מכן הוא כבש ב 17 מחזורים לא פחות מ 14 פעמים. אחרי שרשרת ההבקעות הוא נדם שוב וכאמור הפעם ל 8 משחקים. יבנה נכנסת לתקופה מאוד קשה ולחוצה עבורה.

היא נמצאת בסיטואציה לא נעימה. אם יש מישהו שצריך לכבוש זה מירו. מבחינה אישית דווקא עוברת עליו תקופה טובה. בגיל 30 (לפני חודש החליף קידומת)  אשתו צפויה ללדת באוגוסט את בתם הבכורה והיא אף ביקרה אותו בארץ לפני זמן מה. מירו מאוד אוהב את הארץ ורוצה להישאר פה וזה הדדי, במכבי הוא עונד את סרט הקפטן,  אבל הוא חייב לכבוש ולהשאיר את יבנה בליגה.

הוא שחקן מצוין שדאגתו לקבוצה גורמת לו לרדת לאזור קו החצי וזאת הבעיה הגדולה. הוא אמנם מצליח לשמור על הכדור ולנהל את ההתקפה , אבל במצב הזה אין אף אחד שיקבל את הכדור מקדימה. הגיע הזמן שמירו ישאיר את מלאכת העבודה במרכז השדה לקישור ויתעסק בלכבוש. בלעדי השערים שלו, יהיה קשה למכבי יבנה לשרוד במשחקי הפלייאוף. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה