שישה טיפים שיעזרו לך לעזור לשיער שלך



השיער שלך יבש ומשעמם? יש לך קצוות מפוצלים? משהו מוזר בקרקפת? אם כן, השיער שלך פגום, אבל החדשות הטובות הן שלא מאוחר מדי להתחיל את תהליך הריפוי. קיימות טכניקות וטיפולים לשיער פגום, כמו גם שמפו עדין, מזגנים ומוצרי סטיילינג שיעזרו לך להחיות את השיער וטיפים להקניית אורח חיים בריא שאם תקפידי עליהם- תראי תוצאות מהר משחשבת.

"אני איש קש"- אם לשיער שלך יש מרקם קשה שמזכיר קש וימי שיער טובים הם נחלת העבר, הדבר הראשון שאת יכולה לעשות כדי לגרום לזה להיראות טוב יותר ולשחזר גוף הוא לקבל לקצץ קצוות. אם את אמיצה מספיק בתספורת קצרה או פנקי את עצמך בתספורת קצרה וחמודה- גם שינוי נראה לעין וגם תוכלי לבטל כך כמעט את כל הנזק הקיים.

דירוג וייבוש טבעי- אם את לא בקטע של שינוי קיצוני, דירוג מאסיבי יכול לעשות עבודה דומה ולהעניק לך נפח וחיות. שימי לב שכדי להחיות את השיער מהמצב הזה, עליך להקפיד על משטר בריאות לשיער הפגום, כולל שימוש בשמפו מבריא, מוצרי מרכך ומסכות לשיער ועוד. כמו כן, אם נטית בעבר להשתמש במייבשי השיער, ברזלי סלסול או מגהצים מישרי שיער הם המתכון מספר 1 לנזק לשיער. במידת האפשר, תני לאוויר לייבש את השיער שלך ואל תשתמש במיני 'מגהצים' עליו.

תגידי תודה שקיץ- למה? כי מים חמים יכולים לגרום נזק לשיער ולכן מומלץ לחפוף את השיער עם מים פושרים או קרים, ולסיים את התהליך עם זריקה של מים קרים. מים קרים או פושרים יכולים לעזור שיער פגום בהענקת מראה מבריק ושיער חלק יותר.

מראה קבוע- תוכלי לשנות כמעט הכל במראה החיצוני שלך, אבל בתהליך השיקום עדיף שתימנעי מתסרוקות שונות מידי יום ותלכי עם אותה ה"פריזורה" מידי יום. אם כבר החלטת לעשות שימוש במוצרי עיצוב, עליך לבדוק את התוויות, ולדעת בדיוק  מה הם מכילים. מומלץ להתרחק ממוצרי שיער בהם יש רמות גבוהות של אלכוהול או מי חמצן.


מסכות- טיפול מומלץ במוצרים עם מרכיבי לחות, שמן זית, קרטין, חלבון או חמאת שיאה, ולהימנע מוצרים המכילים סיליקון או פרבנים. פעמים בשבוע, לשים את המסכה על השיער ולהשאיר אותה לפעול למשך שעה שלמה, תוכלו להשתמש בכובע מקלחת מפלסטיק כדי לעזור להחדרת המוצר לקרקפת.

תזונה- שמירה על בריאות כללית טובה יכולה לעזור לשיער פגום להבריא יחד עם שאר ההוויה שלך. כמו כל הגוף שלך, השיער שלך מושפע ממה שאנו אוכלים ושותים. הקפידי לצרוך הרבה מים, ויטמינים וחומרים מזינים חיוניים. תזונה עשירה בבשר רזה, חלבונים אחרים וירקות, כמו גם אומגה 3, אגוזי מלך וזרעי פשתן. פירות וירקות כגון תרד, כרוב, גזר ואבוקדו טובים ספציפית ומועילים לבריאות השיער.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה