מקררים לכם את הקיץ, בטעם



גלידה גולדה נכנסה ליבנה בסערה ועמדה במוקד המאבק על פתיחת עסקים בשבת בעיר. היום, שמונה חודשים אחרי, גולדה הפכה למוסד יבנאי פופולרי, המושך אליו חובבי גלידה איכותית מכל האזור. עם פתיחת הקיץ משיקה גולדה טעמים מפתיעים ואנחנו קפצנו לטעום

צילום: חסדאי כהן

כשחושבים על השם "גולדה", הקונוטציה הראשונה לוקחת אותנו לגולדה מאיר, האישה הראשונה והיחידה עד היום שעמדה בראש ממשלת ישראל. אבל עם כל הכבוד לגולדה מאיר, ויש כבוד עצום, אני רוצה לקחת אתכם היישר לקונוטציה הבאה, זו שנגזרת מהפירוש המילולי לשם 'גולדה' – זהב.

מדובר במכרה זהב אמיתי. לאוהבי גלידות כמובן. בחנות הפינתית הנעימה שבמרכז רוגובין תמצאו גן עדן אמיתי לכל מי שהגלידה מהווה עבורו חלק בלתי נפרד מהחיים. בתפריט לא יבלבלו אתכם עם יותר מדי מוצרים. אין שם קרפ צרפתי, בלינצ'ס או עוגות, יש שם גלידה, הרבה גלידה וגם יוגורט עם תוספות מפנקות ואפילו ופל בלגי, עליו שמים הרבה כדורים של (ניחשתם נכון) גלידה.

לקראת הקיץ החליטו בגולדה לרענן מעט את הטעמים ולהתאימם לעונה החמה. שוקולד לבן, קרמל, בוטנים, שוקולד מריר, קוקוס, לוטוס, אוריאו, אבטיח, פירות יער, קרם שניט- הם רק מקבץ קטן מעושר הטעמים שמחכים לכם הקיץ בגלידות האיכות של גולדה.

גולדה היא האחות של גלידת ANITA מתל אביב- שהגלידות שלה הפכו שם נרדף לגלידות איכות, כשהיא נבחרת מדי שנה לגלידריה הטובה ביותר וגם נחשבת לזאת שעשתה מהפך בעולם הגלידה- גלידה טרייה הנעשית בסניפים, חומרי הגלם הטובים ביותר מאיטליה וגלידריות מעוצבות כמו בתי קפה.

הסוד של גולדה, הוא איכות חומרי הגלם והחומרים הטבעיים בהם משתמשים להכנת הגלידה וכן הטריות שלה, כי הגלידנים של גולדה, מכינים עבורכם את הגלידה מדי יום בכל אחד מהסניפים.

המטבחים בכל אחת מהגלידריות הם אטרקציה עבור הלקוחות שנכנסים מידי פעם כדי לראות איך מכינים גלידה. בנוסף מציגים בגולדה גם טקסטורה חדשה של גלידה- השכבות.

גלידת שכבות משלבת שכבות של קרם חלק וקרם צ'אנקי- המכיל שברי אגוזים / שוקולד/ עוגיות וכו- הגלישה מסודרת שכבות שכבות וכל כפית ממנה מכילה את 2 הטקסטורות ומביאה את טעם הגלידה וההנאה ממנה לאקסטרים.

 

אז מהם הטעמים החדשים שמחכים לכם הקיץ בסניפי גלידת גולדה:

שוקולד לבן קרם פיסטוק – שוקולד לבן שמנת עם קיפולי קרם פיסטוק ושברי פיסטוק מצופה בקרם פיסטוק;
סניקרס אין סייד אאוט (קרמל שוקולד בוטנים)- קרמל מלוח עם פצפוצי שוקולד ובוטנים עם קרם בוטנים;
פנה קוטה קרם פקאן סיני – גלידת פנה קוטה עם קרם פקאן סיני ושברי פקאן סיני מתפצפצים;
קרם אוראו – גלידת שמנת ושוקולד לבן-שברי אוריאו וקרם שחור של עוגיות אוראו;
קפוצ'ינו קרם לוטוס – גלידת קפה עם שברי עוגיות לוטוס וקרם עוגיות לוטוס;
סורבה קוקוס – סורבה קוקוס עשיר על בסיס קרם קוקוס;
סורבה אבטיח נענע – סורבה מרענן של אבטיח ונענע;
סורבה שוקולד מריר – סורבה שוקולד מריר עשיר, על בסיס חמאת קקאו;
סורבה פיסטוק- על בסיס שברי פיסטוקים טריים;
עוגיות קרמל על בסיס חלב סויה – קרם סויה קטיפתי עם עוגיות לוטוס (טבעוני)

 

הטעמים החדשים מוצגים לצד, מגוון טעמי גלידה עשירים ומיוחדים כמו: מסקרפונה ריקוטה ותותים, קרמל מלוח עם שוקולד לבן, פיסטוק ברונטה, קרמשניט, רפאלו – כדורי קוקוס ושוקולד לבן, קרם פררו רושה, רום ציומקים, ערמונים עם קרם אגוזי לוז, היער השחור, שוקולד שקדים וקרמל, קוקימן, סורבה לימונצ'לו, סורבה פירות יער ועוד.

ומי שרוצה ליהנות מהגלידה בבית, לגולדה יש מארז togo, מעוצב, נוח לנשיאה ועם מקום מיוחד לגביעים.

 בגולדה יודעים כי גלידה היא הקינוח והפינוק שכולם אוהבים, ולכן הם מאפשרים לכולם ליהנות מהגלידה ומציעים מגוון רחב של גלידות לצמחונים, טבעונים ולרגישים ללקטוז, וגם מציעים ללקוחות לטעום ככל שירצו עד שיגיעו לטעם הנבחר.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה