בית ספר להורים מתחילים



השבוע, נחרדנו לשמוע על שני מקרים שבהם נאלצו כוחות כיבוי או שיטור לנפץ שמשות של מכוניות בהן ננעלו ילדים כשהמפתחות בתוך הרכב.

אם במקרה הראשון שאירע בבוקר יום שלישי ברחוב הנופר, הזעיקה מיד האם המבוהלת את כוחות ההצלה ולא זזה מהרכב עד שהגיעו וחילצו את בנה, באירוע השני בבוקר יום חמישי ברחוב הצדף, הייתה זו שכנה שירדה לחניון הבניין ונדהמה לגלות רכב שבתוכו נעול  ילד קטן. השכנה הזעיקה מיד את אנשי השיטור העירוני שניפצו את השמשה והוציאו את הילד ונדהמו לגלות כי האם עלתה לביתה כדי לחפש את המפתח הרזרבי כדי לפתוח את האוטו ובינתיים הפעוט נשאר לבדו ברכב נעול.

אני לא מתכוון חלילה להפנות אצבע מאשימה לאמהות, שאני בטוח שהן בסך הכל מצרות על מה שקרה, ואני יכול בהחלט לקבל את העובדה שרכב ננעל מבפנים, ותקלות כאלו קורות לפעמים.

אבל, וזה אבל גדול, גם אני אבא, גם אני לוקח שני ילדים קטנים מהגן ואליו, גם אני טרוד באלף ואחד דברים שמסיתים את המחשבה שלי לפעמים. ועדיין, כל פעם שאני יורד מהאוטו והילדים בפנים, קודם כל אני פותח את החלון, כך שגם אם הדלתות יינעלו, אין שום בעיה. שנית, יצאתי מהאוטו? אני לוקח את המפתחות איתי. איזה סיבה יש לי להשאיר מפתחות בסוויצ'?

כדי לנהוג על הרכב צריך רישיון, אליו ניגשים אחרי הרבה שיעורים ולימודי תיאוריה. ומה צריך ללמוד כדי להיות הורים?


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה