מחלקת הנוער של אליצור יבנה קוצרת הישגים: שלוש קבוצות אלופות ומספר שיא של 750 ספורטאים בטקס סיום עונת הכדורסל



מחלקת הנוער של אליצור יבנה בכדורסל ציינה את סיום עונת הכדורסל של באירוע חגיגי באולם הספורט שבזי במעמד ראש העיר, צבי גוב-ארי, מנהל מחלקת הספורט, שאול דוד, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, צחי בוטביקה, מאמנים, שחקנים ואורחים.

ענף הכדורסל ביבנה ממשיך לצבור תאוצה ומהווה מסגרת ספורטיבית, חינוכית וערכים למאות חניכים. שלוש קבוצות רשמו השנה הישג יוצא דופן וזכו באליפות הליגה: נוער מחוזית של המאמן אוהד יתום, נערים ב' לאומית של המאמן ליאב שדה וקבוצת  הנשים ארצית של המאמן צחי בוטביקה.

קבוצות המועדון פועלות במסגרת של בית ספר לכדורסל, הכנה לליגה, סל-קיד לילדי גן, ילדים, נוער ונערות בגילאים השונים. כחלק ממדיניות המועדון מושם דגש משמעותי על הקניית ערכים לחיים כגון משמעת עצמית, אחריות, שיתוף פעולה ועוד המהווים חלק בלתי נפרד ממטרות הענף. כ-750 שחקני בית-הספר לכדורסל, נערות ונערים בגילאי 4-18 הציגו בפני ההורים תרגילי כדור שונים ובסיום הוענקו גביעים ומדליות למצטייני המחלקה.

ראש העיר צבי גוב-ארי בירך את הספורטאים הצעירים והודה להורים על תמיכתם. "מספר הפעילים בענף הכדורסל בעיר הוא מרשים ביותר ביחס לגודלה של העיר וזהו אחד הענפים היותר פורחים ביבנה", אמר גוב-ארי והוסיף כי "אגודת אליצור הצמיחה כדורסלנים מוכשרים כאשר המוכר ביניהם הוא עמרי כספי המככב כיום בליגת הנ.ב.א ואשר את צעדיו הראשונים עשה כאן. אנו מאמינים ביכולתו של כל ילדה וילד להצליח ומחנכים לעבודת צוות, שאפתנות ומצוינות. העיר תמשיך להשקיע משאבים בפיתוח תשתיות לענפי הספורט ובקרוב נחנוך את היכל הספורט החדש ואולם ספורט בית ספרי נוסף". ראש העיר הודה למנהל המחלקה לספורט, שאול דוד אשר בהתאם למדיניות שקבע מוביל יחד עם המאמנים המסורים והגורמים המקצועיים להגברת הפעילות הספורטיבית של תושבי העיר בכל הגילאים. "חרתנו על דגלנו את נושא אורח החיים הבריא בקהילה והעיסוק בספורט הוא האמצעי למימוש קביעה זו".

את תכנית העבודה השנתית מוביל המנהל המקצועי צחי בוטביקה יחד עם מאמני המחלקה אוהד יתום, איתן באקבה, גל רווח, שלומי כהן, ניר גוב, עמית רחמילביץ', יצחק אפטקר, יוגב בלושטיין, רונן פלד, טל ברזל, אמיר קרן, עידו לוי, ענבר אנוליק, גיא אוד,  וליאב שדה.

מגן הוקרה מיוחד הוענק למאמנת בית הספר לכדורסל טל ברזל אשר הדריכה השנה למעלה מ-100 כדורסלניות צעירות ולצד הפן המקצועי מטיבה להנחיל בשחקניות גם משמעת, דרך ארץ וערכים. במהלך הטקס הוענקו גביעים למצטייני בתי ספר לכדורסל והמחלקה.

מצטייני בית הספר לכדורסל:

בית הספר רבין-עומרי שוורצטוך ושליו שירן
בית הספר לכדורסל שבזי- אביחי בייקאדו
בית הספר מעיין- הדר ממן, יונתן שמסיאן ואוהד רשף
בית הספר פרדס צפוני- אופק ציון
בית הספר אומנויות- דרור אורנשטיין
בית הספר רמות ויצמן- לי ארונוביץ' ונתיב הראל

בית הספר ביאליק-עדי סויסה ומאיר יהושע

מצטיינים מחלקת נוער ונערות:

קטסל ב' – רועי מנצור, מרטין שאולי ואליאב זמר טוב

קט סל בנות- אחינועם שרעבי
קטסל א'- איתי עיני, עמית זבורוב
מצטיין קטסל א – נועם בן ישי
ילדים ב – עומר שיינבוים ואושרי ברהנה
ילדים לאומית – אור אוחנה
ילדים מחוזית- אורי בכורי
ילדות- אופק טלקר

נערים ב' לאומית- לירון חדד

נערות ב'- רומי אלעזר

נערים א' לאומית- אורן איטח

נערות א'- שחר עמית

נוער לאומית- עדן דוידסקו

נוער מחוזית- מתן כרמלי

מצטיין מחלקת הנוער- אמיר בורסוק

מצטיינת מחלקת הנערות- אביב לב

גביעים הוענקו לשחקנים המתגייסים לצה"ל: ערן חולי, גל טהורי, אמיר בורסוק, שחר עמית, יובל שלום, גילי מוקסיי ואורי מוקסיי.

חשוב לציין כי הילדים המוכשרים של בית-הספר לכדורסל, שמסיימים את כיתה ד', ישובצו, כבר בשנה הבאה, בקבוצות הליגה של המחלקה וימשיכו את מסורת ההצלחות.                         

ילדי בית-הספר לכדורסל ישתתפו במחנה כדורסל בחופשת הקיץ בו יוכלו ללמוד ולשפר את יכולות הכדורסל שלהם, וכמובן, גם ליהנות משאר הפעילויות המהנות במחנה.

 


 
$(function(){setImageBanner('e98d26fc-5efe-4829-89d4-6c6ecd5f730b','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('2d8b35a4-fd20-4b71-8db8-df573a8414c4','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה