"היופי הוא לא הכל"



מורין דהן, המשתתפת בתחרות היופי 'מיס פרוגרס ישראל', חושבת שערכים והשכלה חשובים לא פחות. עכשיו, היא צריכה את העזרה שלכם בשביל לטוס לאיטליה ולייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית

מאת: ג'ני פרנקל שלום

מורין דהן (18.5) היבנאית, היא הנציגה שלנו בתחרות היופי 'מיס פרוגרס ישראל', שנערכת זו השנה החמישית. מדובר בתחרות בינלאומית, המתקיימת במקביל במספר ארצות בעולם, ביניהן גם ישראל. בניגוד לטקסים שונים בעולם, מיס פרוגרס שמה דגש על העצמה נשית וחושפת את המשתתפות לתרבויות שונות ולתחומים נוספים כמו סביבה וזכויות אדם.

לאחר שעברה את הסינון הראשוני והתמודדה מול אלפי בנות שהגישו את מועמדותן, עברה מורין לשלב הבא שהוא תחרות 'לייקים' ארצית המתקיימת באתר ZENATI model management , הסוכנות הנציגה לתחרות מיס פרוגרס ישראל.

"15 הבנות שיזכו במספר ההצבעות הגבוה ביותר יעלו לשלב הסופי, יחד עם עוד 5 בנות שייבחרו על ידי צוות השופטים של התחרות" היא מסבירה.

איך מצביעים?

"ההצבעה נפתחה היום (ו') ותהיה פתוחה למשך שבוע ימים. ניתן להצביע באתר של הסוכנות ZENATI model management, ואני צריכה את העזרה שך כולם כי יש לא מעט מתמודדות".

נכון לשלב זה של התחרות יש קרוב למאה בנות שמתמודדות בתחרות ה'לייקים' הארצית, זה המון.

"נכון זה לא מעט, אבל אני מקווה שאצליח לעבור גם את השלב הזה. אני סומכת מאוד על תושבי יבנה ויודעת שהם יתגייסו לעניין הזה בהמוניהם ויצביעו לי. יש המון אנשים שתומכים בי ועומדים מאחוריי ואני מאוד מקווה שתינתן לי ההזדמנות לעלות גם לשלב סופי".

באיזה פורמט ייערך הגמר?

"הגמר ייערך כמו תחרות יופי לכל דבר, והוא יתקיים באשקלון. בשלב הסופי מי שיבחר את הזוכה היה פאנל השופטים והנבחרת תייצג את ישראל בתחרות מיס פרוגרס העולמית".

איפה תיערך התחרות העולמית?

"הזוכה תטוס לאיטליה, שם תיפגש עם נציגי התחרות הרשמיים. הביקור באיטליה ייערך שבועיים, במהלכם הזוכה תפגוש את הנציגות מכל העולם. המארגנים ידאגו שם לסיורים מודרכים  ברחבי איטליה שתחום היופי והאופנה מפותח בה מאוד.  במשך השבועיים תינתן גם הזדמנות נדירה לעבוד עם צוותים מקצועיים מרחבי העולם ולהשתתף בצילומים. זאת הולכת להיות חוויה יוצאת דופן כשהשיא שלה הוא התחרות העולמית 'מיס פרוגרס אינטרנשיונל' שבה תייצג הזוכה את ישראל ואין גאווה גדולה מזו".

איך הגיבה הסביבה שלך להשתתפותך בתחרות?

"כולם מאוד תומכים ומפרגנים, ההורים שלי איתי לאורך כל הדרך ומאמינים בי וזה נותן לי הרבה כוח, עכשיו אני צריכה שגם תושבי יבנה יהיו איתי וביחד נגיע רחוק. אני מאוד רוצה לזכות ולטוס לאיטליה, לייצג את ישראל ואת יבנה בכבוד ולהוכיח לכולם שגם הילדה הקטנה מיבנה יכולה לעשות את זה ובגדול".

מה השאיפות שלך לעתיד?

"אני רוצה להצליח בתחום הדוגמנות, אבל מתכננת בעתיד גם ללמוד משפטים. במהלך הלימודים בתיכון גם למדתי במשך 3 שנים במסגרת של 'נוער שוחר משפט עברי' ואני מאוד אוהבת את התחום. בעזרת הפרסום חשוב לי להגיע לבני הנוער, להסביר להם את חשיבות ההשכלה ולהראות להם שיופי הוא ממש לא הכל. אני חושבת שהיום כדי להצליח, גם בתחום הדוגמנות, חשובה ההשכלה. בחורה שהיא רק יפה לא תגיע רחוק, אין ספק שיופי פותח דלתות אבל הן גם נסגרות מהר מאוד כשאין לך תוכן".

 

******ניתן להצביע למורין דהן באתר הסוכנות ZENATI model management http://zenati.net/morin-2


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה