על קופים, ערסים ומשטרת ישראל



אהלן חבר'ה.

כמה זמן לא התראינו הא? מודה שהייתם חסרים לי. העניין הוא שהייתי צריך לטפל במספר דברים ובאופן שלא סובל דיחוי. מעבר דירה אמסטרדם חיפושים וכו'. נושאים מגניבים שכיף לכתוב אותם ואפשר להמחיז כמו טרנטינו. אבל הכי קרוב שהגעתי זה לראות את קיל ביל 300 אלף פעם ועל המקרה של המחסום באילת כבר סיפר לכם העורך שלי עת זה קרה. חשבון פשוט משאיר לכם את עמוד 114 בו תוכלו לקרוא על הטריפ שלי לאמסטרדם.

במילים אחרות, נותר לי מספיק מקום כדי לקשקש אתכם על סרטון השוקולד 3 שעשה פה הרבה רעש. נתחיל מזה שתופעת השיימינג הינה הדבר הכי צבוע שקיים ברשת. אותי חינכו שלמינים ולמלשינים לא תהיה תקווה. סה''כ די הגיוני. מאכזב מאוד לגלות כמה שנים אחר כך שכל מה שצריך כדי לשבור  את המילה של חז''ל (שמואל הקטן יא נודניקים) זה תאקל ואייפון. אבל היום קוראים לזה שיימינג, מושג חדש לגמרי שהופך את הביטוי הלשנה לחוקי. בולשיט, זה לא.

רצה הבורא וגם אני יצאתי מוכר למשטרה. לו היה עולה בידי לצלם שוטר שפעל נגדי באופן לא ראוי וסביר אז הייתי חוגג על זה ומנסה לעשות ככל שבכוחי על מנת שייזרק מהשירות ויפסיק להתפרנס על חשבון המיסים שלי. בשורה התחתונה החוק יעמוד לצידו של השוטר אז חבל על האנרגיות והפאסון. צדיק אני לא ויכול להבטיח לכם שאני יודע להתלהם לא פחות מהחבר'ה בסרטון אבל בהחלט שלא הייתי מתיימר לשתף אותו ולערב את כל העולם בשיט שלי. בכל אופן, כמו שכבר הודיתי, לכל איש החטאים שלו.

לצורך העניין תחשבו על מה היה קורה אם היו מצלמים אתכם ברמזור בכל פעם שחיפשתם דרכים זולות יותר מאיסתא להגיע לסין. לא כזה נעים תסכימו איתי, נכון?. ובכל זאת עלה הסרטון והכה גלים שסחפו גם אותי. לאחר צפייה על המחזה בלופ של כמה נגלות התפניתי לתת את דעתי בתגובות ואז הופתעתי לגלות כל כך הרבה צדיקים ימות העולם אשר חיזקו את עמדת השוטר והביעו סלידה מוחלטת מהאזרחים שהופיעו בהצגה. קראו להם קופים, ערסים ונוכלים מהמושב. תגובות בלי טאקט מתובלות בגזענות שלא ידעה כל גבול של שנאה.

ברצינות ? אוקי. בואו רגע נעצור ונתחיל הכל מההתחלה. בעקבות מקרה של הפרת סדר ציבורי מגיעה למקום ניידת. הדברים מתפתחים בדרך לא דרך שגורמת לאזרח לאבד עשתונות וקצת שליטה. אז הוא מקלל או מתחצף. בוא נצא מנקודת הנחה שאם זה בסדר או לא – את זה נשאיר לשופט . נחזור לשוטר, שאולי בגלל קנאה ליכולותיו של האזרח להתבטא באופן חופשי, החליט שמותר לו לאיים, לרדת לפסים אישיים ולפנות אליו בשפת רחוב עבריינית תוך כדי הפניית אצבע מאשימה ומאיימת שצועקת אוי ואבוי. או שבכלל התנהגות השוטר היא לגיטמית ואני כאן הדפוק? תתקנו אותי. ''אתה לא מכיר אותי ! אתה לא מכיר אותי !!!'' צעק שוטר בתפקיד לאזרח במדינת ישראל. עכשיו תזכירו לי מי כאן העבריין כי בשלב הזה כבר התבלבלתי בין הנו נו נו של השוטר לפיו פיו פיו של ערן זהבי. כל זאת מבלי להעביר קמצוץ של ביקורת על הבליינים שבסרטון אפילו. יודעים למה? כי את החשבון שלהם הם יתנו לשופט במקרה הכי גרוע ועוד הרבה לפני זה – הם לא חייבים לי כלום. למה שהם יפריעו לי כמו שהם הפריעו לעוד מלא אנשים בפייסבוק? הם לא מייצגים גוף ציבורי גדול במדינה שלי ואת המשכורת הם לא עושים מהמיסים שאני משלם. חוצמזה אני לא גר בירוקה. אבל מי שכן חייב לי זו משטרת ישראל ואליה אני אבוא בטענות עד מחר.

כמובן שדבר לא יקרה אבל אני תמיד אהיה שם עד כמה שאפשר. משטרת ישראל, הססמא שלך צועקת ''עם הפנים לאזרח''. ולפי מה שראינו בסרטון המדובר יהיה הוגן אם תוסיפי לשם ''באצבע מאשימה''. כעת אם תסתכלו על כל התמונה מהמגדל אז בהחלט שתבינו את השלם. המשטרה יצאה קטנה בסיפור רק בגלל שהיא מייצגת. או אמורה. ואם בכל זאת יצאתם בטוחים שהאזרחים פה אשמים וחפותו של השוטר זועקת, תבדקו את עצמכם טוב טוב וכמה אתם שונאים קריוקי. ולכל החבר'ה מהמושב שעשו את כל הבלאגן אני אומר שאתם צריכים להתבייש עם כל הנזקים שאתם גורמים לסביבה. ברצינות. חבורה של חוצפנים. רק דבר אחד יש לי להגיד לכם – פעם הבאה שתעשו חאפלה כזאת מהסרטים ולא תזמינו אותי ליהנות אתכם בקריוקי, לפחות תעיפו ווליום לשמיים ושמרו לשכן שלכם איזה סטייק. שלכם באהבה, קוף ערס ונוכל מהמושב.

 
שבת שלום. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה