האחות הכתומה – המדריך לזוגיות של האח הגדול



כולנו יודעים כמה קשה למצוא בני זוג תומכים ואוהבים, אבל גם ברגע שמכירים מישהו שמתאים לרשימת הקריטריונים הדמיונית שלנו, שארוכה יותר מהחוזה שעליו חותמים המתמודדים של האח רגע לפני תחילת העונה כשעוד בא להם להיות מפורסמים, האתגר לא נפסק.

קל מאוד לטעות ולפשל במערכות יחסים, ולכן מזל שבאח גם מלמדים אותנו כיצד נכון להתנהל בזוגיות חדשה. הפרק הנוכחי, למרות שהוא רחוק מהוולנטיינז, היה עמוס בכללים, עצות זהב וחוקים שאסור לפספס, ואם מצמתם במהלך הפרק האחרון, ריכזתי עבורכם את כל השלבים מהרגע בו נפגשים לראשונה, דרך ההחלטה להיות יחד, ועד לבחירה לישון באותה המיטה – זו שנמצאת כמובן במרכז החדר מול מצלמות. במילים אחרות, שלבים שעובר כל זוג נורמטיבי באשר הוא.

 צור רשימת יתרונות וחסרונות
האם יש בה את מה שאני רוצה באם של ילדיי, האם יש לנו מטרות משותפות בחיים, והאם נוכל להצטלם יחד לכתבת "איפה הם היום?" ב-7 לילות בתום העונה של האח. חזי הכין את הרשימה המלאה עבור מערכת היחסים שלו עם עדן, והגיע כנראה למסקנה הנכונה: אביחי ומעיין עלולים לתפוס לו את משבצת "הזוג שיגיע לגמר" אם הוא לא יפעל מהר.

חיש קל הוא חוטף את עדן למיטתו, מתכרבל איתה בשמיכה ומנפנף בידיים עד שמצלמת האח מופנית אליהם בעצלתיים. "הכניסיני תחת שמיכתך, והיי לי אקסית בהשקות/ ויהי שמך המפתח לגמר, או לעוד חודש בבית לפחות".

1. תחבק אותה. או אותו
מהי אהבה אם לא חיבוקים מזדמנים, כמו שלמד בפרק האחרון אנדל. מעיין מציעה לו לחבק את חיים, שנראה לה קצת כועס בימים האחרונים, ואנדל מגיב ברגישות האופיינית לו, עם המשפט האלמותי: "מה זה הזבל הזה שאת מוציא מהפה".

2. תלמד אותה משהו חדש
מה באמת מתכנן אביחי לגבי הזוגיות שלו עם מעיין? בפרק הנוכחי הוא נראה מפויס יותר באשר לאפשרות לנהל איתה זוגיות אמיתית בבית (תודה לך באמת), ויש לו גם נימוקים. מכירים את זה שבסרטים של בנות תמיד אומרים לגבר שהוא צריך ללמד את הבחורה משהו חדש כדי שהיא תהיה שלו? אז אביחי לימד את מעיין את הסיפור על יוסף והיא התלהבה. "אני לא צריך מישהי עם יכולות אנליטיות כמו שלי כי אין דבר כזה", הוא מסביר לדן. "היא צריכה להיות תמימה וצמאה לידע".

3. תקשיב לה בלי להפריע
ויש גם את הזוגיות של כוכב וההוא ששותק כל הזמן כשהיא מדברת. איך קוראים לו? משהו בעלה. הוא תמיד מקשיב לה כשהיא רבה עם חיים וקוראת לו קופסת נעליים, ונראה שהיכולת שלו להכיל אותה זו הסיבה שהזוגיות שלהם עובדת.

4. או שבעצם, אל תקשיב לה בלי להפריע
מצד שני, אם תשאלו אותה, כוכב רוצה שהוא יריב, יתעצבן ויכעס בכעסה. אחת לפרק בערך היא מאשימה אותו במשפטים כמו "אתה לא מרגיש כלום, הלב שלך ברזל, אבן. אתה מה אכפת לך".

5. תנחם אותה
ולפעמים יש לו יציאות. כמו היום, כשכוכב מתחילה לבכות כשהיא מועמדת להדחה, ושמוליק עונה לה באדיבות "יאללה תרגיעי, מה את עושה לנו פאדיחות עכשיו. חכי יגיע אלייך".

6. תבלה איתה זמן
כל הזמן. למעט בלילה, שאז היא יכולה לישון עם מעיין. או בעצם בגדול בבית, כי כמו ששמוליק אומר "אולי תוציא רק אותה?"

7. תהיה נאמן
"מה אתה מפלרטט עם מעיין ומרים אותה על הכתפיים במטבח?" צועקת שני בחצר. היא צודקת לגמרי, בגדול. למה אני צריכה לעמוד שם ולראות את זה. אתה לא מבין שאתה במערכת יחסים איתי למרות שאתה לא מודע לזה?!

מה שמוביל אותנו לסעיף האחרון:
8. תביני מה הוא רוצה באמת
לא שני, זה לא אותך. תניחי לו, מסכן.

בסופו של פרק, כל המשחק מול המצלמות לא עזר לחזי, והוא הפך למודח השלישי מהבית. מסקנות? טרם, אבל לפחות נראה שמערכת היחסים הדמיונית בין שני לבין דן יכולה להימשך ללא מפריע, וכמובן: מזל טוב לאנדל!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה