התמרוקיה: להתמודד עם העונה הקרה



עדיין קר ויבש וזו הזדמנות טובה לנסות להקל על העור שלנו עם קרם פנים וצוואר, סרום ומסיכה ושפתון לחות. הנה מה שחשבנו על המוצרים החדשים

החורף עדיין כאן ואנחנו לא צריכות גשם כהוכחה, כשיש לנו את היובש הזה בעור שמזכיר לנו שאנחנו בעיצומה של העונה הקרה. כדי להקל ולו במעט על התחושה המעיקה הזאת ניסינו קרם פנים וקרם צוואר של ביו אקטיב קייר, סרום ומסיכה של חוה זינגבוים ושפתון לחות של בליסטקס.צילום: עמרי מרון


מארז טיפוח Winter Glow
חוה זינגבוים, משיקה מארז טיפוח הכולל מסכת הידרה ויטמין E ו- אקסטרה C סרום.

מה חשבנו?
הנסיינית שלנו, בשנות השישים לחייה, מרחה את המסכה בלילה לפני השינה. המסכה היא כמו קרם שמורחים על הפנים ולא מכווצת את העור כמו שיש למסכות נטייה לעשות. אפשר לבחור להשאיר אותה על הפנים או להוריד אחרי שחלק ממנה נספג בעור. הנסיינית שלנו השאירה אותה על הפנים והלכה לישון. בבוקר העור היה חלק מאוד ורך למגע.

את הסרום היא מרחה על הפנים בבוקר. הוא היה נוח לשימוש ובגלל שהוא מגיע עם טפטפת, אפשר לקחת מידה מדויקת ולא מתבזבז חומר. הנסיינית שלנו חזרה וציינה שוב ושוב עד כמה העור היה חלק בבוקר וקבעה בוודאות כי תמשיך להשתמש במוצר.

מחיר מארז החורף: 738 שקל.

איפה קונים? אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E.® העובדות בשיטת חוה זינגבוים. צילום: יח"צ


קרם יום וקרם צוואר
"BIO ACTIVE CARE" משיק סדרת טיפוח חדשה: "PERFECTION", הכוללת קרם יום עשיר וקרם צוואר ומחשוף.

מה חשבנו?
אנחנו מודות שהצוואר ואזור המחשוף שלנו סובל מהזנחה יחסית לעור הפנים. לכן שמחנו לקבל תכשיר המיועד רק לחלק הזה. התמרחנו בו כמה ימים ברצף, הקרם איכותי ועשיר. הוא נספג מהר בעור והשאיר אותו רך ונעים למגע. מקוות שנתמיד בהתמרחות ושהקרם יצליח למתן את פגעי הזמן.

מחיר: קרם יום 50 מ"ל - 150 שקלים. קרם צוואר ומחשוף 100 מ"ל - 130 שקלים.

איפה קונים? ברשתות הפארם המובחרות.צילום: יח"צ

שפתון לחות
שפתון הלחות של בליסטקס מגיע בשלושה טעמים שונים – תות, מנטה ופטל לימון. הוא מעניק לשפתיים לחות, מרכך אותן ומסייע במניעת יובש וסדקים.

מה חשבנו?
שפתון הלחות של בליסטקס לא חדש על המדף אבל מאוד חיוני בחורף. השפתיים המפונקות שלנו דורשות יחס מאוד אישי והשפתון הזה מספק את הסחורה.

מחיר: 14.90 שקלים.

איפה קונים? בבתי מרקחת וברשתות הפארם. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה