צילום אווירי לסרטונים שיווקיים

$(function(){setImageBanner('d92f47f0-5036-4f92-a005-2245f143cf20','/dyncontent/2024/9/8/f8053b85-55cb-4af9-8eac-2efc831f016b.jpg',18411,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,false,33990,'Image','');})

בעוד שבעבר צילום אווירי היה נחשב לנחלתן הבלעדית של הפקות ענק הנעזרות במסוקים וצוותי צילום עמוסים בציוד, הרי שכיום טכנולוגיית הרחפנים הפכה את התחום לנגיש ופשוט במיוחד. די שנציץ ב-Youtube כדי שנגלה שפע של סרטונים באיכות רזולוציה 4K המציגים את נפלאות העולם ממעוף הציפור.

Pixabay

נכון, כיום ניתן לרכוש רחפנים בשלל חנויות שונות אשר מצוידים במצלמות מתקדמות, אולם כאשר מבקשים לצלם חומר תיעודי איכותי ולהפכו לכדי סרטון עם מסרים שיווקיים, אז הרי שמוטב לפנות לצלמים מקצועיים.

תפעול הרחפן אל מול יכולות מקצועיות

בדיוק כמו שישנה נישה שלמה שמתייחסת לצילומי מוצר או מזון, כך ישנו ז'אנר צילומי שהלך והתהווה במהלך העשור האחרון אשר מתייחס כל כולו אל ענף הצילום האווירי.

מדובר בצלמים בעלי הכשרה מקצועית אשר מחזיקים ברישיון מטיס כנדרש בחוק. הכשרתם מאפשרת להם שליטה מלאה על הרחפן תוך נקיטת אמצעי הזהירות הנדרשים עבור שלום הנוכחים. כמו כן, רחפנים אלו מצוידים במיטב ציוד הצילום ומאפשרים את לכידתם של רגעים נפלאים בעדשת המצלמה ובאיכות גבוהה.

יכולות תפעוליות אלו מקנות את היכולת לנצל את כישורי הקומפוזיציה והפן האמנותי אל תוך עיסוק עם מכשור אלקטרוני מתקדם. כל אלו מקבלים ביטוי עם סרטון שיווקי המספק מראות יוצאי דופן הלוכדים את עינו של הצופה ואשר מעבירים את המסרים השיווקיים המצופים.

דוגמאות לצילומים אוויריים שיווקיים

בנייה ואדריכלות - נסו לחשוב לרגע על הפעם שבה צפיתם בפרסומת של פרויקט בניין יוקרתי. האם ראיתם את המבנים מן הזווית הרגילה והשגרתית של הרחוב? או שמא הכול נשקף לנגד עיניכם ממעוף הציפור? אכן, צילומים אוויריים זוכים לשימוש ניכר בתעשיית הבנייה והאדריכלות שכן מדובר בדרך ייחודית ויוקרתית יותר לייצג את המבנה במלוא הרושם וההדר.

פארקים ופארקי שעשועים – אזורי שעשועים למיניהם המיועדים לילדים ופארקים ציבוריים או לאומיים המבקשים לשווק את האטרקציות שבהם בצורה איכותית יותר, בוחרים לעשות זאת באמצעות צילומים אוויריים מקצועיים. היכולת לראות את הפארק במלוא הדרו ממעוף הציפור, יוצר תחושת רושם עזה אשר באה לידי ביטוי בהגברת קצב המטיילים והמבקרים.

פסטיבלים ואירועים – כמה פעמים יצא לכם לראות רחפן שמלווה הופעה מוזיקלית שנכחתם בה? השימוש של הרחפן נועד לתיעוד ההופעה החיה ולאחר מכן לצורך הפצתה באמצעים שיווקיים שונים דוגמת העלאתה ליוטיוב לצורך מיתוג הלהקה או אפילו הוצאת פרסומת שיווקית לקראת מופעים עתידיים.

עריכה מקצועית

תפקידם של הצלמים האוויריים איננו מסתיים רק בהפקת חומרי צילום מרהיבים, ומלאכתם נדרשת גם לצורך עריכתם של החומרים לכדי הסרטון הנדרש. לכך נדרשת מלאכת מחשבת המתחילה עם תכנון מקדים טרם מועד הצילומים, דרך הצילומים עצמם ועד לעיסוק אל מול תוכנות עריכה שונות.

עריכתו של הצילום תוך התאמתו לנרטיב עליו הוחלט ליצירת הסרטון השיווקי, יוצרת מוצר מוגמר אשר מעביר את המסרים הנדרשים לקהלים הממוקדים.


 
$(function(){setImageBanner('b59af5fb-9eed-4d16-b153-365473f319e4','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('d5b81e31-a8bd-4557-b4ca-0d1923f8f1e1','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה