בניית אתר לקידום אורגני

$(function(){setImageBanner('77ff7205-a674-4a25-9fd7-54bc300796d7','/dyncontent/2024/9/8/f8053b85-55cb-4af9-8eac-2efc831f016b.jpg',18411,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,false,33990,'Image','');})

כיום, לכל עסק או ארגון יש לפחות אתר עסקי/תדמיתי/קניון וירטואלי אחד. הסלוגן הוותיק של דפ"ז "אם אתה לא שם, אתה לא קיים" נותב במלואו לווירטואליה, כשמונחים כמו "נוכחות וירטואלית", "חשיפה, "טראפיק", "PPC" ו"נראות ברשת" הפכו למדדים הקבועים שלנו להצלחתו. אבל, כשמדובר בקידום ברשת, שהוא אחד הנושאים הוורסטיליים והשנויים ביותר במחלוקת, ישנן הרבה יותר מדרך אחת נכונה כדי להגיע לתוצאות המבוקשות. שלא יובן לרגע לא נכון - הדעות אינן חלוקות בין חסידי הקידום או מתנגדיו (כי, ניתן לשער, כיום, שלא נשאר ולו אדם אחד שאיננו מכיר בחשיבות קידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל), אלא שלקידום ישנן מיליון דרכים, פרשנויות ואינטרפרטציות, שנדיר מאד למצוא שני מקדמים האוחזים בדעה זהה לגמרי. אין ספק, כי כל סלע חלוקה כזה הופך את הקידום למעניין יותר עבור אלה ששוחים בחומר, אולם, בד בבד עם כך, אין ספק כי עבור בעלי אתרים שעיסוקם המקצועי איננו קידום, התחום עשוי להיות מבלבל למדי.

 

למה בעצם זה מבלבל כל כך?

הקריטריונים על פיהם מדרגת גוגל את האתרים בתוצאות החיפוש הרלוונטיות נשמרים בסוד על ידה, ופרט להצצות חטופות (כמו עדכונים עליהן היא מודיעה מראש, או תוצאות בשטח של עדכונים עליהם היא לא הודיעה מראש), איננו זוכים כמעט לשום הנחיה וודאית הנוגעת למה רצוי בעיניה (ולכן יוסיף לאתר נקודות זכות) ולמה שאיננו מקובל עליה (כאן, אמנם, יש לנו מעט יותר מידע, רובו, נלמד על חשבונם של אתרים שעשו את הטעויות הללו, אבל עדיין, שום דבר וודאי). כאשר יש חוסר וודאות, כל אחד ממקדמי האתרים יכול לתת את הפרשנות שלו לרצונותיה של גוגל, ומשקלה יהיה זהה לפרשנות של מקדם אחר. אלא אם כן, גישה זו או אחרת נוחלת כשלון גדול או הצלחה פנומנלית, ואז, כל השאר משכילים כתוצאה מכך.

 

ובכ"ז, האם ישנן מסקנות כלשהן?

הנה מספר עובדות מוצקות, עליהן כמעט ואין ויכוח בין מקדמים שונים:

כל אתר זקוק לסוג קידום כלשהו בגוגל, בין אם ממומן ובין אם אורגני - הגיוני לגמרי, שבזמנים בהם קרוב לכ-70% מהחיפושים נעשים דרך גוגל, כל בעל אתר ירצה להפגין נוכחות כלשהי בתוצאות החיפוש המופיעות שם. מכאן, כבר מתחילות הדעות להתפצל בנוגע לסוג הקידום, גישתו, תדירותו וכן הלאה.

התאמתו של אתר לקידום אורגני בגוגל יכולה להיעשות בכל שלב של חייו - אמנם, בניית אתר לקידום אורגני תוך התחשבות באספקט הקידומי שלו מלכתחילה, נחשבת ליעילה יותר מתיקון והתאמה מאוחרים, אבל גם כאן, עדיף מאוחר מאשר אף פעם, ואתר שהחל כאתר רגיל ועבר התאמה כהלכה יתפקד לא פחות טוב מאתר מותאם מלכתחילה.

מקצוענים בתחום תמיד ישיגו תוצאות טובות יותר מבעלי אתר שקידום אתרים איננו מקצועם - לא רק כי חברת קידום אתרים עוסקת בכך למחייתה, ואם היא איננה טובה, היא נעלמת מהנוף מהר מאד, אלא בעיקר כי לאנשים החיים את התחום לאורך כל השנה, עם אתרים מתחומים שונים יש יכולת לראות את התמונה הרחבה יותר ובמלואה. הם מיומנים בשימוש בכלים השונים, הם יודעים להסיק מסקנות, ולא פחות חשוב מכך, לרובם, יש קשרים עם מקדמי אתרים אחרים בארץ ובחו"ל, כך שהם יכולים להסיק מסקנות ולמנוע מהאתר שלכם את השפעותיו של עדכון שנכנס לתוקפו בארה"ב, ובדרך להגיע גם אל האתרים הישראלים.

 

לסיכום:

קידום אתרים אורגני בכוחות עצמכם עשוי להיות חוויה מלהיבה, רק כאשר אין לכם מה להפסיד. כשיש לכם מה להפסיד, השאירו אותו למקדם או לחברת קידום אתרים.


 
$(function(){setImageBanner('211c5967-984c-49fd-bfaa-55d8e66d0de9','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('f5892771-4346-4d1c-8493-3462275d7871','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה